Holiday season is coming! What are you upgrading in your system?

Hey!! I'm really excited about this year holiday season! I'm looking to scope out some great deals on upgrading or modding my system. Anybody have big plans to do the same this year? I wanna know what your looking to get.

Im going for a CPU and MOBO combo since my system is about 3 to 4 years old now. I wanna get some of those new SDD's in there too maybe some ram.

:)
 

MattyB

Moderator
Mar 19, 2012
3,097
125
Adelaide, Australia
I think I'm all modded out for the time being. I wish my ALX could fit a larger radiator though.

Here is a pic of my system if you haven't come across it on here yet.
33.jpg

Where abouts in MN are you from? Many years ago I went over to Bemidji to work at a summer camp. Good times! :D
 
Oh man it looks beautiful! I love your pc! I wanna transform mine into something like that for sure. How long did that take you? I live in Minneapolis, probably an hour away from Bemidji. We're getting snow here already and its so cold. I cant say I've ever been down under, tho its on my bucket list!
 

sway

Member
Apr 12, 2012
676
0
Houston
3avezede.jpg


My holiday came early this year!!! Just got this a few days ago. Started ordering parts for my custom loop to, this card will be underwater soon.

tappin from the Nexus 4
 

MattyB

Moderator
Mar 19, 2012
3,097
125
Adelaide, Australia
@MattyB When are the 800 series supposed to be released?
I was thinking about getting a 780 this Christmas, since I've been good all year an all lol but if the new series is coming out in a few months after, I'll just wait, save some more money and get something bigger and better.

I would assume that they would be released around the end of the first quarter next year. You never really know though. The 700's were based on the old tech so the 800's or whatever they may be called should be a bigger leap forward hopefully. They may go the way of AMD and completely change the naming system next time.
 

holeyguy66

Member
Feb 26, 2012
612
12
louisiana
well my r3 is pretty modded. to start asus maximus v gene z77 mobo with i7 3770k and gtx titan super clocked. all liquid cooled. painted dodge viper blue. nice purrty lights on the mobo sorry for all the pics just happy to have it finally running so be prepared to see alot of pictures in the days to come
 

sway

Member
Apr 12, 2012
676
0
Houston
Looks to be mid to late 2014, the new chips are 22nm based so theres a lot to be worked on. The titan seems its fixing to be squeezed out by the better 780ti, which if they come out with a 780ti classy ill be using evga trade up program for it. If your looking for something new, id go 780ti as its replacing the titan it seems, and is better out of the box.
 
Hey Holeyguy! That looks awesome! I really like the color and mods! Thats a damn good idea. I was looking on facebook today when I saw some pc pornography - the GTX 780 ti release is very soon! But, $700, it's a bit spendy. While look at those sexy GPU, I came across this Mobo.. I really think I might get this bad boy and upgrade my CPU. It's in dire need of it! I have the R1 with stock mobo still. Its kinda sad.


Mobo I might get: http://www.maximumpc.com/asus_rampage_iv_black_edition_motherboard_goes_pre-order2013

mmmm.. can you imagine putting 4 780 ti's in that?

Hmm, id probably have to buy a new case from my pc, these only hold ATX mobo right?
 

holeyguy66

Member
Feb 26, 2012
612
12
louisiana
hahaha screw the 780s i want 4 titans. and that mobo is just sex man i wanna sleep with it. sorry i got a lil excited over that mobo. in an r1 aurora your gonna have to use a micro-atx. that board as it sits is to big. if they make it in our form factor then by all means you better grab it. i love the features on my maximus. and you will too. bu the way the paintcode for the blue is pbe or sbe. depending on what copmany your local body shop or paint store uses.

- - - - - Updated; Consecutive Post Auto Merged - - - - -

2013-Dodge-Viper-GTS-front-three-quarter-1024x640.jpg